17 stycznia 2012

Flagi na mapie...

Ktoś z Was zapytał mnie o co chodzi w tych wszystkich flagach na mapie i czy byłam w tych wszystkich miejscach?, więc wyjaśniam
Oczywiścia bardzo bym chciała, ale nie, jeszcze nie byłam w tych wszystkich krajach (może kiedyś... :D). Flagi które się pojawiają na mapie świata w dolnej części mojego bloga, reprezentują kraje z których różni internauci obserwują bloga. Nowa flaga pojawia się wówczas, kiedy stronę odwiedzi ktoś z danego kraju, krótko mówiąc jest to jedna z form licznika odwiedzin. Jeżeli klikniecie na mapę lub którąkolwiek z flag pojawiają się dokładniejsze informacje statystyczne, np. procentowy udział odwiedzin z poszczególnych krajów, średnia dzienna liczba odwiedzin, największa liczba odwiedzin, liczba unikatowych adresów IP itp.
Nie "rozgryzłam" jeszcze wszystkich możliwości tego narzędzia, ale ciągle poznaję nowe...
Pozdrawiam wszystkich Komentatorów:)  i zachęcam do głosowania :)

1 komentarz: