17 stycznia 2012

Rejs szkoleniowy w planach

Jesienią 2010 roku Szkołą Pod Żaglami ogłosiła konkurs literacki na wspomnienia z rejsu na Fryderyku Chopinie - chodziło oczywiście o wspomnienia z przerwanego rejsu  po złamaniu obu masztów przez potężny sztorm.
Wkrótce też Rada Fundacji postanowiła nadać wyróżnienia i nagrodzić 9 osób - uczestników rejsu, o czym zostaliśmy poinformowani na przełomie maja i czerwca ubiegłego już 2011roku.
Miałam troszkę szczęścia i znalazłam się w grupie tej "zacnej dziewiątki" :)
Piszę o tym, ponieważ temat powrócił w ostatnich dniach, a to dlatego, że nagrodą jest rejs szkolenia załogowego na jachcie morskim na podstawowy stopień żeglarski IYT (International Yacht Training USA) zakończony egzaminem. Kurs odbywa się głównie w języku angielskim, egzamin prawdopodobnie też. 
Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że nic nam nie stanie na przeszkodzie by zrealizować ten 5-dniowy kurs obejmujący modyły 2-6 IYT, a dzięki któremu będę mogła uzyskać pełne kompetencje członka załogi jachtu 24 metrowego. Powoli próbujemy dogadywać terminy.

To dla mnie duże wyróżnienie, podobnie jak to, że dzisiaj mój blog dzięki głosom wspierających mnie internautów znalazł się w pierwszej dziesiątce w kategorii TEEN. Zaczynając nie śniło mi się nawet, że wezmę udział w takim konkursie, a tu taki skok.
Dziękuję wszystkim, którzy oddali głos na mojego bloga, a także tym, którzy z różnych powodów tego nie zrobili, ale czytają moje posty i wspierają mnie w inny sposób:)
Pozdrawiam serdecznie wciąż marząc o kolejnych morskich przygodach :) Ahoj!

4 komentarze:

  1. o co chodzi z tymi flagami na mapie - czy byłaś w tych wszystkich miejscach?

    OdpowiedzUsuń
  2. 40 yr old Structural Analysis Engineer Alia Cooksey, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like My Father the Hero and Mountain biking. Took a trip to Longobards in Italy. Places of the Power (- A.D.) and drives a Ferrari 275 GTB Long ose Alloy. zobacz na tych gosci

    OdpowiedzUsuń